מרגיש חנוק מהלוואות? לא מצליח לעמוד בהחזרים?

חנוק מהלוואות?

אנשים פרטיים ובעלי עסקים רבים מרגישים שהם חנוקים בהחזרים חודשים אשר הם אינם יכולים לעמוד בהם, ובשל כך אינם חיים באופן תקין, מרגישים חרדה ולחוצים ללא הבנה כי יש פתרון לסיטואציה זו.
עם זאת חשוב לדעת כי ישנו פתרון, במסגרת הרפורמה שנערכה בשנת 2019 בתחומי חדלות הפירעון והשיקום הכלכלי, ניתן לפעול למול ההוצאה לפועל והנושים על מנת לערוך הסדר בין הצדדים באופן אשר יביא בחשבון את עלות המחייה שלך ועל בסיסו יקבע גובה ההחזר החודשי של החוב. בסיומם של 4 שנים ממועד תחילתם של הליכי חדלות הפירעון, מוענק הפטר לבעל החוב והוא אינו צריך לשלם את יתרת החוב במרבית המקרים.

דבר זה פתח אפשרות להגעה להסכם של הסדר נושים, במסגרת ההסדר מגיעים לסכום חודשי אותו משלם החייב. ההסדר יכול להיעשות הן למול הוצאה לפועל בו נקבע ההסדר החודשי והן באופן פרטי למול הנושים אשר מבינים כי לחייב גם יש קלפי מיקוח במידה והם לא יהיו מוכנים להתפשר אשר עלול להוביל אותם להפסדים גדולים יותר.

מדוע חשוב להסתייע בעו"ד במסגרת הסדר נושים?

לשם הגעה להסדר נושים הוגן וטוב בעבורך, חשוב להסתייע בעורך דין הסדר נושים. עורך הדין יסייע להגיע להסכמה בין הצדדים השונים, באופן אשר ישרת את האינטרסים שלך ויקבע סכום של החזר חודשי בו תוכל לעמוד. עורך דין הסדר נושים, יוכל להביא אותך לתוצאות הטובות ביותר בשל סיבות מגוונות אשר יפורטו בחלק זה.

לעורך דין בעל ניסיון בייצוג חייבים ישנה היכרות עם הוצאה לפועל ובנוגע לאופן ההתמודדות עם נושים אשר מעוניינים בהחזר חובם. לכן, הוא יודע לזהות מתי ניתן למתוח את הגבול, אילו טיעונים להעלות על מנת להוריד את גובה ההחזר החודשי, כיצד ללחוץ על הנושים וכיוצא בזה. כל אלו יובילו לתוצאות טובות יותר משמעותית בעבורכם.

עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל יוכל לעזור לך עקב הכרותו המעמיקה עם החוקים השונים. עורך הדין מכיר את השינויים אשר נעשו בשנים האחרונות ואת הנהלים והבירוקרטיה אותה הוא יוכל לצמצם על מנת להקל עליכם משמעותית.

ישנם מקרים שונים ומגוונים של חובות אשר דורשים אסטרטגיות שונות, כך למשל דין חוב לחברת אשראי אינו כדין חוב מזונות ואינו כדין חוב שנוצר מקנס בגין עבירה פלילית. לחובות השונים ישנן מערכות דינים שונות ובהתאם לכך, יש לנתח כל מקרה באופן פרטני ולבחור באסטרטגיה ייעודית בהתאם לכך. עורכי דין הסדרי נושים עושים בדיוק את זה, כאשר הם לומדים להכיר את התיק של הלקוח.

לסיכום

עו"ד הוצאה לפועל יכול לספק מענה במידה ונקלעתם לחובות אשר מקשים עליכם לפעול במהלך החודש באמצעות הגעה להסדר מול הנושים בו יקבע החזר חודשי קצוב בזמן הלוקח בחשבון את הכנסותיכם ועלויות הנדרשות למחייתכם.

מרגיש חנוק מהלוואות? לא מצליח לעמוד בהחזרים? משרד עורכי דין ענבל סודרי קינן מתמחה בהסדרי נושים ויסייע לך להגיע להסדר אשר יאפשר לך לעמוד על הרגלים בשנית ולהשתקם כלכלית.

לסיכום, מה היה לנו במאמר זה?

*המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

אהבתם? שתפו הלאה

למאמרים נוספים בנושא:
לא מצליחים לשלם חובות?

לא מצליחים לשלם חובות – הקדמה בחלק ניכר מהמקרים, מי שמגיע למצב שבו הוצאה לפועל פועלת כנגדו הוא אדם שהחובות הכספיים שלו גדולים מסך כל

להמשך קריאה »
בעל עסק? חייבים לך כסף?

גביית חובות: בעל עסק? חייבים לך כסף? רבים הם בעלי העסקים אשר לקוחות וגורמים נוספים חייבים להם כסף אשר לא משולם והם אינם מצליחים לקבל

להמשך קריאה »
להתחלת שיחה
1
שלח פנייה בוואטסאפ
שלום, נשמח לעמוד לרשותך במשרד עורכי דין ענבל סודרי קינן