בעל עסק? חייבים לך כסף?

גביית חובות: בעל עסק? חייבים לך כסף?

רבים הם בעלי העסקים אשר לקוחות וגורמים נוספים חייבים להם כסף אשר לא משולם והם אינם מצליחים לקבל את התשלומים אותו הם נדרשים. אך ישנן פתרונות לכך, וניתן להסתייע בגורמי מקצוע אשר יסייעו על מנת לקבל מענה באמצעות עורכי דין המתמחים בגביית חובות.

מהם הפתרונות המרכזיים הקיימים בפני עורכי דין לגביית חובות?

המענה הבסיסי ביותר הינו פנייה באמצעות מכתב התראה טרם נקיטת הליכים. מכתב זה בו בעל החוב מבהיר באמצעות עורך דינו כי הוא כבר החל בצעדים משפטיים כמו שכירת עורך דין לשם השבת חובו מבהיר לחייב כי הוא לא יוכל להתחמק מהיעדר בתשלום. באמצעות כך, ניתן במקרים רבים לקבל את תשלום החוב באופן מהיר מהחייב אשר מבין כי הוא עלול להסתבך בגלל הפרותיו.

במידה ומכתב התראה אינו נראה מספק או במידה ולא קיבל מענה מספק מן החייב, ניתן לפנות לפתרונות קיצוניים יותר, כאשר שתי הפתרונות המרכזיים הם כדלקמן:

  1. ניהול הליך אזרחי – במידה ואדם אינו משלם ניתן לפנות לבית המשפט ולנהל כנגדו הליך אזרחי אשר במסגרתו יורה בית המשפט לחייב על תשלום החוב וכן על הוצאות שנגרמו בשל הימנעותו מתשלום.
  2.  הוצאה לפועל – המוצא הקיצוני מכולם הינו הוצאה לפועל, אשר הינה רשות המאפשרת הפעלת מנופי לחץ שונים כמו הטלת מגבלות על חשבון הבנק, עיקול משכורת, חשבון בנק ואף רישיון נהיגה וכן מגבלות שונות כמו למשל מניעת יציאה מהארץ ועוד נדבכים שונים על מנת לגרום לחייב לשלם את חובו.

בתוך כך, חשוב לציין כי התמודדות עם הוצאה לפועל והגשת בקשות המתאימות דורשת היכרות עם הבירוקרטיה וכן הבנה של שיקול הדעת המשפטי אותם מפעילים הרשמים בהוצאה לפועל. לשם כך נדרשים כורכי דין גביית חובות, אשר מתמחים בנושאים אלו ויודעים כיצד לפנות לרשויות השונות על מנת לגבות את החובות.

בעוד מגוון האפשרויות לבעל החוב הינו גדול, המענה ללקוח צריך להיות נקודתי ואפקטיבי. ייצוג זוכים הינו מלאכת מחשבת הכוללת התייחסות הן למערכת הדינים והן לאדם או החברה אשר חייבים לכם כסף. באמצעות אינטגרציה של השניים הללו, עורך דין גביית חובות רוקם אסטרטגיה אישית לתיק הרלוונטי במסגרתו מחליטים יחד עם הלקוח באילו צעדים כדאי לנקוט מול החייב הספציפי העומד על הפרק.

החשיבות של לקיחת עורך דין המתמחה בגביית חובות אף נכונה שבעתיים לאור הנתונים המראים כי חייבים לאחר תקופה של שלושה חודשים הסבירות כי החוב יוחזר הופכת להיות נמוכה משמעתית. בהתאם לכך, חשוב לפנות לגורם מקצועי אשר ינהל בעבורכם את התיק למול הוצאה לפועל ויביא לתוצאות מהירות.

סיכום

לסיכום, גביית חובות מאנשים המשתמטים מכך הינו דבר אפשרי וריאלי במידה ופועלים באופן מושכל למול המערכות השונות ובעיקרם ההוצאה לפועל, בתי המשפט והחייבים. לשם קבלת הכספים להם אתם זכאים במהירות מומלץ לפנות לעורך דין לגביית חובות בעל ניסיון בייצוג זוכים למול הוצאה לפועל אשר ייתן לכם מענה יעיל בעבור המקרה שלכם ונסיבות החוב הייחודיות בגינם נוצר החוב.

חובות בעסק היא תופעה הפוגעת בתזרים החודשי ובניהול החברה, אך יש פתרון! משרד עורכי הדין ענבל סודרי קינן מתמחה בגביית חובות. ככל שאתם מעוניינים בעורך דין גביית חובות בשרון עורך דין גביית חובות במרכז אנחנו נשמח לסייע וללוות אתכם.

לסיכום, מה היה לנו במאמר זה?

*המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

אהבתם? שתפו הלאה

למאמרים נוספים בנושא:
לא מצליחים לשלם חובות?

לא מצליחים לשלם חובות – הקדמה בחלק ניכר מהמקרים, מי שמגיע למצב שבו הוצאה לפועל פועלת כנגדו הוא אדם שהחובות הכספיים שלו גדולים מסך כל

להמשך קריאה »
להתחלת שיחה
1
שלח פנייה בוואטסאפ
שלום, נשמח לעמוד לרשותך במשרד עורכי דין ענבל סודרי קינן